Prețurile noastre sunt unice, calculate în funcție de numărul de angajați
Platforma Amya a fost gândită să îmbunătățească procesele din cadrul saloanelor și să ofere clienților o modalitate ușoară de interacțiune cu acestea
Accesezi toate informațiile de pe orice dispozitiv, oriunde te-ai afla.
Toți clienții tăi într-un singur loc, într-un mod organizat.
Manageriezi angajații rapid într-un mod inteligent.
Configurezi serviciile oferite și prețurile practicate.
Definește programul angajaților, saloanelor, perioadele ce concediu sau pauzele.
Ai acces la instrumente puternice pentru a-ți gestiona programările.
Manageriezi toate locațiile din lanțul tău de saloane dintr-un singur loc.
Îți livrăm clienți noi ce descoperă salonul tău în aplicația de mobil.
Fiecare client este verificat pentru a ne asigura că programările făcute sunt reale.
Beneficiezi de 30 de zile de abonament gratuit pentru a te acomoda cu sistemul.
Dacă ai nevoie de mai mult timp sau de îndrumare, nu ezita să ne trimiți un mesaj!